vineri, 9 decembrie 2011

Christmas Outfit 2

Publicat de Jully's Blog la 17:52
Pentru azi am pregatit a doua postare cu outfit de Craciun . Eu mi-s fashionista inraita si imi place sa creez tinute iar cu ajutorul lui Classy and Pink am invatat sa folosesc polyvorul .
Jullys outfit


See by Chloe sweater dress
$390 - net-a-porter.com

Quiksilver faux fur vest
$119 - quiksilver.com

Valentino black legging
€660 - montaignemarket.com

Dolce Vita leather boots
$235 - zappos.com

Valentino leopard print clutch
$2,545 - net-a-porter.com

Lancôme Teint Miracle
$37 - bloomingdales.com

Lancome La Laque Fever
$27 - neimanmarcus.com

Lancôme Doll Lashes Edition Eye Brightening All-In-One 5 Shadow &...
$48 - lordandtaylor.com

Nu inteleg dc acum acum este atat de mult spatiu intre scris si tinuta insa nu conteaza. Tinuta asta cu siguranta ma reprezinta , so it's Jully's outfit.

5 comentarii:

claudia_mami spunea...

BUNA! ptr ca esti noua din cate am inteles iti urez bun venit in blogosfera si la mai multe comentari.sunt dragute hainutele dar preturile nus de buzunaru meu din pacate.pup

Jully spunea...

@ Buna Claudia!! Eu fac outfiturile ca sa fie drept model nu trebuie sa te uiti neaparat la preturile hainelor. Se gasesc haine asemanatoare si multttttttttttt mai ieftine ! Merci pt urari . pup

Andreea♥ spunea...

Pretty set!

Unknown spunea...

Foarte dragut blogul:X
te astept si pe blogul meu:madalinabeauty.blogspot.com

Ana's Beauty Blog spunea...

E draguta foc tinuta, dar depinde si unde mergi :) . check out my blog too, if you want: http://ana-s-beautyblog.blogspot.com/

Trimiteți un comentariu

 

Lifestyle. Fashion. Beauty Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea