miercuri, 7 decembrie 2011

Hello , I'm Jully

Publicat de Jully's Blog la 03:44
Buna ,

Ma numesc Giulia insa prietenii imi spun Jully si am indraznit sa imi fac si eu blog pentru a-mi putea impartasi gandurile , secretele si noutatile in materie de beauty .
O sa postez multe outfituri deoarece imi place la nebunie sa le fac . Sper sa va placa si sa ma urmariti cu drag.Boom

Azzaro silk dress
£1,185 - matchesfashion.com

RED Valentino mohair coat
£560 - flannelsfashion.com

Valentino genuine leather boots
$598 - net-a-porter.com

Chanel vintage style handbag
£2,200 - farfetch.com

Dorothy Perkins south sea pearl jewelry
$11 - dorothyperkins.com

Ellis Faas L103 Creamy Lips
£22 - liberty.co.uk
Va place outfitul creat? 




9 comentarii:

Madlen spunea...

hey.bine ai venit in lumea bloggerilor:)bafta.si nice outfit by the way;)

Ruxandra spunea...

Bine ai venit :D Iti doresc mult succes :)Ti-am adaugat blogul in blogroll-ul meu :D

Jully spunea...

@Madlen iti multumesc *xoxo*
@ Mc MissRux , o sa fac si eu blogroll *xoxo*

Mariposa spunea...

Bine ai venit si mult succes :*
Te-am adaugat in blogroll :*
Daca ai nevoie de ajutor Tell me :* si daca stiu te ajut cu cea mai mare placere <3

It's Friday Somewhere spunea...

Bine ai venit in blogosfera!!

Andreea♥ spunea...

Bine ai venit! Si eu ador sa fac tinute in Polyvore!:*

claudia_mami spunea...

bine ai venit julli la mai multe postari iti urez.

Jully spunea...

Va multumesc fetelor >:D< inseamna f mult pt mine incurajarile voastre >:D<

Florina Pandrea spunea...

bine ai venit, si eu sunt noua si am fost primita cu dragoste aici,in aceasta familie mare,pupici si succes la postari :D

Trimiteți un comentariu

 

Lifestyle. Fashion. Beauty Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea