vineri, 9 decembrie 2011

Obiceiuri de Craciun in familia mea.

Publicat de Jully's Blog la 14:15
La mine in familie Craciunul este o sarbatoare care ne reuneste pe toti la unul din familie acasa. Nu exista Craciun in care sa nu ne intalnim cu totii si sa povestim despre ceea ce am facut in anul precedent . Probabil din aceasta cauza Craciunul este magic pentru mine deoarece simt aceasta sarbatoare in sufletel mereu .
Primul obicei este acela de a gati cam cu doua zile inainte tot felul de bunatati , de la sarmale la snitele si piftele indeajuns pentru toata familia si prietenii care ne trec pragul in aceste sarbatori frumoase. Tatal meu se asigura ca o sa fie vin rosu numai bun de fiert cu scortisoara dupa care eu salivez!!
In ajun de Craciun asteptam colindatori iar primul venit trebuie sa fie baiat , doar Mantuitorul era baiat.  Parintii mei le dau bani si ii servesc cu prajituri si suc iar micutii sunt incantati de obicei , mai putin cei timizi. Dupa ce trec copilasii , vin unchii, matusile , verisorii , verisoarele si nasii in vizita .. Fiecare spune o colinda la intrare si nu e primit de tot in casa pana nu termina colinda.
Verisorii mai mici mereu doresc bomboane de pom si deja m-am invatat sa pun o bomboniera sub pom ca sa nu mi-l strice  pt ca eu il aranjez cu mare drag . Apropo, ornamentele mele preferate sunt globurile , ingerasii.,stelutele si mosi-craciunii.
Momentul meu preferat este cand ne asezam toti la masa si povestim , bem vin cald cu scortisoara si servim din bunatatile pregatite. Este un moment care ne apropie pe toti .

Voi ce obiceiuri aveti de Craciun ?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Lifestyle. Fashion. Beauty Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea