joi, 19 septembrie 2013

Sponsored Video : Fanta Sumo Tug of War

Publicat de Jully's Blog la 12:28
Buna dragele mele ,
Astazi va aduc in prim plan un nou joc marca Fanta . Mereu mi-a placut strategia lor de marketing , reclamele reusite si o bautura carbogazoasa delicioasa!
Recunosc, sunt dependenta de bauturi carbogazoase, de jocuri si voie buna. Si Fanta cam asta ofera!! Mi-ar face mare placere sa lucrez de colectivul care se ocupa de acest brand .
Reclamele lor cu personaje colorate imi aduc aminte si de copilaria mea , cand joaca era activitatea  principala . A fost o perioada superba , fara griji , cu multi prieteni si distractie garantata. Numai eu stiu de cate ori am fost cantareata, printesa sau vedeta tv. Sa nu mai zic de jocurile de-a razboiul intre copiii din blocul meu cu cei din blocul invecinat. Aveam chiar si grade in armata :) .
Chiar zilele trecute am descoperit colectia mea de servetele , erau puse intr-un colt din garaj. Atatea amintiri frumoase mi-au revenit in minte! Ce schimburi mai faceam si cat o rugam pe mama sa cumparam servetele cat mai colorate ..
Dar , sa trecem la subiectul de astazi , Fanta ne propune un nou joc : Fanta Sumo Tug of War .Avem 5 luptatori de sumo , o sfoara , un semn  mare portocaliu pe care scrie "Play Me" , curtea unei Universitati si multi studenti ... Ce credeti ca poate iesi??? Desigur , multa distractie!!

Castigatorii jocului au primit multe sticle de bautura Fanta racoroasa pentru a-si potoli setea . In cele din urma, toti au avut de castigat , atat luptatorii de sumo care desi par fiorosi , sunt foarte simpatici in realitate, cat si studentii care au avut ocazia de a lucra in echipa pentru a castiga sticle de Fanta.
                               Ce spuneti? Nu ca v-ar tenta si pe voi un asemenea joc?
XOXO,
Jully

* Aceasta postare a fost sponsorizata de Fanta



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Lifestyle. Fashion. Beauty Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea