luni, 16 decembrie 2013

Idei de cadouri pentru femei

Publicat de Jully's Blog la 22:45
Craciunul se apropie repede asa ca toata lumea face ultimele cumparaturi si cei care nu au reusit inca, cumpara cadourile pentru cei dragi. 
In articolul de astazi va ofer cateva sugestii de cadouri pentru femeile din viata voastra : mama, iubita, prietena, verisoara , colega etc..  
Eu mereu incerc sa iau pentru fiecare ce stiu ca isi doreste/are nevoie asa ca de cele mai multe ori cadourile sunt personalizate.  
Un parfum este intotdeauna o idee buna , mai ales daca stii ce isi doreste de mult dar nu si-a luat inca. Pe aoro gasiti cele mai bune parfumuri pentru femei la preturi rezonabile.  Eu imi doresc Jimmy Choo , Bvulgari Jasmin Noir si Boss Femme dar sunt convinsa ca fiecare isi doreste un parfum anume si nu neaparat acestea.


 Fondul de ten Double Wear de la Estee Lauder este foarte dorit de domnisoarele de 20+ ani! Va spun sincer ca toate prietenele mele si-l doresc sau il au . La mine pe wishlist se afla de ceva timp. Daca in alte magazine il gasiti la peste 200 RON, aici il gasiti la 152 RON.
Ai observat rujul ala la care se tot uita si cauta swatchuri? Cred ca acum este momentul ideal pentru a-l lua!

 Un alt cadou ideal ar fi seturile cosmetice . Puteti gasi unul pentru fiecare categorie de varsta , preferinta , statut social etc.
Mie imi plac seturile de la Avon pe care le-am gasit la preturi bune si chiar tentante.
 Daca vrei sa o impresionezi pe mama ta , un set pentru ochi Clarins sigur o va surprinde placut. Sau creme de la brandul ei preferat!
Pentru cadouri va mai recomand si decoratiuni specifice Craciunului, carti , cadouri personalizate si in nici un caz haine , mai ales daca nu sunteti siguri de marime/gusturile persoanei.
Eu sper ca voi sa primiti exact cadourile pe care vi le doriti si sa cumparati cadouri la fel de frumoase pentru cei dragi!
O sa urmeze si un articol cu idei de cadouri pentru barbati


6 comentarii:

Daniela Maria spunea...

frumos articol, si eu imi doresc cele enumerate de tine!!! Insa ca parfum l-as dori pe Lancome La vie est belle
pup

Madalina spunea...

multumiri pt sfaturi , cred ca o sa iau si eu seturi avon .. sunt fff ok la pret

Alexandra spunea...

Eu chiar urasc sa primesc haine , bine punctat . Si o femeie n-are niciodata prea multe parfumuri, nu?

Cristina Oltean spunea...

frumoase idei

Unknown spunea...

Ma bucur ca ii recomanzi pe cei de la aoro, si eu cumpar de la ei de 2 ani si sunt foarte multumita:)

Micheal Alexander spunea...

Interesting Article. Hoping that you will continue posting an article having a useful information. Gel moussant assainissant la roche posay

Trimiteți un comentariu

 

Lifestyle. Fashion. Beauty Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea